Eazy Shape

Ons cijfer op de onafhankelijke reviewsite klantenvertellen.nl: 9,4

Volg ons: Volg ons op Facebook

 

088 777 2000

 

BESTEL NU

 
Gegarandeerd resultaat
Niet goed geld terug
 
Morgen al in huis
Bij bestellingen tot 17.00
 
Gratis begeleiding
Van je persoonlijke e-coach
 
Beste afslankproduct
Gekozen tot de nummer 1!

Afbouwschema & voeding na het dieet

    Na het bereiken van je streefgewicht, is het nu tijd om dit gewicht te behouden. In dit stadium is het belangrijk dat je gezonde eetgewoontes hebt verkregen.

    Je kan nu stapsgewijs voeding met de goede koolhydraten toevoegen aan je dagelijkse voeding. De opname van deze complexe koolhydraten duurt 3-4 uur, waardoor je bloedsuikerspiegel op een bepaalt niveau blijft. Dit zorgt ervoor dat je langere tijd energie hebt en verzadigd bent. Zo heb je minder de neiging om naar een ongezond tussendoortje te grijpen. Complexe koolhydraten zijn vaak ook vezelrijk, wat bijdraagt aan een goede stoelgang. Daarnaast bevatten ze vitamines en mineralen die belangrijk zijn voor de gezondheid.

     

    Goede koolhydraten

    Je nu stapsgewijs de volgende voeding toevoegen aan je dagelijkse voeding:

    Groente                                 

    Fruit

    Peulvruchten

    Aardappelen

    Haver(mout)

     Volkorenbrood                         

    Volkorenpasta               

    Zilvervliesrijst

    Volkorenrijst

        (wild,zwart,bruin)

    Quinoa

    Gerst

    Boekweit

    Rogge

    Spelt


    Afbouwschema

    Fase 1: duurt 1 week
    Vervang na het bereiken van je streefgewicht de middagshake met een lunch samengesteld uit koolhydraatarme tussendoortjes en voeding met goede koolhydraten.
     
    Fase 2: duurt 1 week
    Vervang ook de ochtendshake op dezelfde manier met koolhydraatarme tussendoortjes en voeding met goede koolhydraten.

    Fase 3: overgang normale voeding
    Je kan nu tijdens het avondeten, behalve de kip/vis/mager vlees met groente, een product kiezen uit de voeding goede koolhydraten.

     

    Tips voor voeding na het dieet

    Blijf dagelijks 3 hoofdmaaltijden en 2 tussendoortjes eten;
    Probeer ongeveer dezelfde porties aan te houden;
    Blijf je koffie en thee drinken met zoetstoffen en magere melk;
    Consumeer zo min mogelijk chocolade, snoep en fris met suikers.
    Gebruik bij de bereiding van je maaltijden vloeibare vetten, omdat die een hoog percentage onverzadigde vetten bevatten.
    Mail je personal coach voor een afbouwschema afgestemd op jouw persoonlijke situatie.

     

    Social

    Nieuwsbrief

    Ontvang het laatste nieuws, tips, aanbiedingen en recepten.

    Contact & Info

    Betaal- en bezorginfo

    U kunt betalen met iDeal, Paypal en bankoverschrijving

     

    Uw bestelling wordt verzonden met PostNL